Dahon sa Lunsayng Binisaya

Saturday, February 17, 2007

Adlaw Sa Mga Kasingkasing

---ni Nippy
Palihog tugti ko ninyo nga mopaambit ug mopatik ug mga binhi ning akong blog. Pasayloa kon ugaling adunay mga pulong nga di kaayo nako matarong ug litok kay ako nagatuon pa lamang ug naningkamot usab sa pagdugang ug kahibalo sa atong pinulongan nga bisaya.

Ako naaghat paghimo ug kaugalingon nako nga blog kay buot nako handurawon ang mga takna hilabina kon adunay kamahinungdanon alang kanako. Kini pirmiro pa gyud nako'g himo ug blog, ingnon ta, wa pa gyud koy ekperyensya nga sama ani. Sus, pastilan, nakalaraw naman unta ko ug igo na lang ipatik diri, pero unsa bang hitaboa nga nawagtang man lang ug kalit. Igo na lang intawon ko sa pagpanghupaw ug pagpangalot sa di nako makalot. Pero di bale, mosulay na pod ko ug utro sa paglaraw.

Kining akong ilaraw diri, kini mahitungod adtong mahinungdanon nga adlaw para sa mga tawong nagkahinigugmaay ingnon ta. Ug buot ko kining ipatik diri kay agig pagpasalamat sa tawong pinakamahinungdanon sa akong kinabuhi. Hahahaha...Mura pod ko ug nakaasoy ba ug handumanan sa usa ka awit ;-) Way, mokontra ha kay ako gud ni. Hehehehee...

Adtong adlawa, Pebrero 14, wa gyud ko nagdahom ba nga aduna pa bay oras siya kanako nga gigahin tungod lagi sa mga kakulian nga di gyud kapugngan. Gidugangan usab nga naghailstone diri sa amo pagkadimalasa gyud. Wa na gyud ko nilaom pa nga makagawas pa mi adtong adlawa kay gawas nga naay kakulian, nag-asok-asok usab ang pagpangatagak sa mga lusok sa gagmay nga mga ice, lahi ra gyud ba sa ulan nga nyebe haskang tugnawa gyud igawas.

Usa ka takna nga wa gyud nako damha, usa ka binuhat nga mipaduol kanako bitbit ang usa ka pungpong nga mga pula nga rosas sabay abot usab sa usa kagamay nga butang ug nipahalipay. Sa pag-ukab ko niini dako gyud ang akong katingala, gawas pod sa kalipay nga hilabihan sa akong nakita. Wow, usa ka singsing nga adunay birthstone. Sa tinuod lang, hagbay ko ra kini nga gipangandoy nga makaangkon ug sama niini sa akong adlaw nga natawhan. Nakahunahuna man gani ko nga mopalit gyud ani sa akong kaugalingon puhon, pero naunhan naman ko.

Pagkakita gyud nako sa usa ka singsing, nalipay gyud ko, giubanan usab ug luha sa kalipay. Sa akong katingala, nangutana gyud ko niya kon nganong nakahunhuna siya ug palit ug singsing nga naay birthstone? Unsay nakapaaghat ka niya? Ang iyang tubag, wala lang. Gihunahuna lang nako nga magustuhan ni nimo.

Sa tinuod lang, wa gyud ni bisan kinsa nga nahibawo sa akong gipangandoy kay wa gud ko nagsaba, pero nganong iya man nga nahibaw-an lagi? Unya nasaktuhan pa gyud niya ang sukod sa akong tudlo? Hmm...makapahibulong gyud no, wa ba kaha ni siyay gahom nga makabasa sa akong hunahuna? Na, giahak na gyud ni karon, makuyapon gyud ko kon ugaling tinuod na. hehehehee...

Pero okey lang gihapon kon wa koy madawat gikan niya. Rosas ug singsing? Way sapayan nako na. Ang pinakamahinungdanon alang kanako ang iyang tim-os nga gugma, pagpangga, pagkamadumdumon, pagkamapaningkamuton nga makita ko niya ug mapahalipayan. Kining tanan di ko ikatandi sa bahandi kon aduna man gani. Daghan salamat kanimo mahal ko.

No comments:

Post a Comment